Tréninkové techniky - Supersérie

Supersérie jsou oblíbenou tréninkovou technikou, která je vhodná pro alespoň mírně pokročilé cvičence. Supersérie jsou dvě série na stejnou partii odcvičené bezprostředně po sobě. Často se využívají u soutěžních kulturistů v předsoutěžní přípravě. Můžeme je ale využít v tréninku prakticky kdykoliv bez ohledu na fázi přípravy. Při cvičení supersérií se zlepšuje především svalová vytrvalost a definice. Výhodou cvičení supersérií je i úspora času. 

 

Jako příklad si uvedeme supersérii na prsní svaly:

K procvičení zvolíme například benchpress a jako druhý cvik kliky na bradlech. Většinou volíme náročnější cvik jako první v pořadí. Supersérie vypadá tak, že odcvičíme sérii benchpressu a ihned po jejím dokončení přecházíme bez pauzy na kliky na bradlech. Po odcvičení této supersérie následuje pauza.

 

Méně používanou technikou jsou trisérie, u kterých jediný rozdíl je, že se skládá ze tří cviků na stejnou partii.

 

 

 

Další články z kategorie Trénink

Všechny články

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.