Tréninkové techniky - Supersérie

Supersérie jsou oblíbenou tréninkovou technikou, která je vhodná pro alespoň mírně pokročilé cvičence. Supersérie jsou dvě série na stejnou partii odcvičené bezprostředně po sobě. Často se využívají u soutěžních kulturistů v předsoutěžní přípravě. Můžeme je ale využít v tréninku prakticky kdykoliv bez ohledu na fázi přípravy. Při cvičení supersérií se zlepšuje především svalová vytrvalost a definice. Výhodou cvičení supersérií je i úspora času. 

 

Jako příklad si uvedeme supersérii na prsní svaly:

K procvičení zvolíme například benchpress a jako druhý cvik kliky na bradlech. Většinou volíme náročnější cvik jako první v pořadí. Supersérie vypadá tak, že odcvičíme sérii benchpressu a ihned po jejím dokončení přecházíme bez pauzy na kliky na bradlech. Po odcvičení této supersérie následuje pauza.

 

Méně používanou technikou jsou trisérie, u kterých jediný rozdíl je, že se skládá ze tří cviků na stejnou partii.

 

 

 

Další články z kategorie Trénink

Všechny články

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení